Archive

Blog Archives

ProcesDOEN

ProcesDOEN helpt organisaties verder om dagelijkse werkprocessen praktisch te verbeteren. Met een unieke aanpak is er aandacht voor organisaties, mensen, systemen en processen. ProcesDOEN geeft inzicht, overzicht en is gericht op continue verbetering en verandering door DOEN!

Lees verder

KuijlaarsAdvies

Na een lange professionele carriere in de (internationale) verzekeringswereld heb ik nu gelegenheid en tijd om anderen van de door mij opgedane ervaring te laten profiteren. Raadgever, leidinggeven, plannen en uitvoeren, commercie, turn around management of gewoon luisteren en het doen van suggesties.

Lees verder

J.vd Linden Projecten & Advies

Als vindingrijke en zelfsturende organisatieadviseur/procesmanager en projectleider, ben ik in staat om sturing te geven aan o.a. innovatieve projecten in het teken van optimalisatie, ontwikkeling , advisering en implementatie van diverse bedrijfsprocessen. Met een mensgerichte vorm van leiderschap signaleer ik knelpunten en geef sturing aan verandering en verbetering, waarbij ik proactief de visie en missie […]

Lees verder

in2consulting

Allround project & interim manager Na zijn studie Chemische Technologie en Technische Bedrijfskunde is Marc aan de slag gegaan in de ICT. Als professional al ruim 20 jaar ervaring bij nationale en internationale bedrijven en rijks-overheidsinstellingen. Hij heeft hierdoor veel ervaring met politiek gevoelige organisaties. Hij kan stakeholders verrassen met de juiste ondersteuning. Hij heeft […]

Lees verder

Buro Next Impuls

Mijn naam is Liana van de Vendel en Next Impuls is mijnbedrijf. Mijn bedrijfsnaam geeft direct de kern van haar bedrijfsactiviteitenweer: ‘mensen en organisaties te bewegen naar hun volgende level‘. Als “Strategisch coach’ en ‘Raadgever voor het Notaraat’ werk ik professioneelaan continue verbetering op het gebied van leiderschap 2.1, self-management,strategiemaker en trendzetter.  Van een ‘individuele carrière […]

Lees verder

RolanddeZeeuwFotografie

Het bedrijfsproces is bij je bekend. En iedere medewerker voert het proces volgens afgesproken procedures en protocollen uit. Dat is de basis. Maar soms wijkt de praktijk af van die afspraken. Er kunnen dan ongewenste risico’s ontstaan of worden er fouten gemaakt die tot schade leiden. Het proces wordt inefficiënt en leidt tot verhoging van […]

Lees verder

Citrien ProcesConsult

Procesverbetering – Klanttevredenheid door gestroomlijnde, vanuit de klant bedachte orderprocessen, adequate informatiesystemen, heldere processtructuur en vanzelfsprekende samenwerking binnen de gehele organisatie.

Lees verder